عصر قم

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/597808/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم

شاعرانه/ عمق تاریک تمام خوابها را لمس می سازم

جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران

«جشن و محفل قرآنی ستاره ها» در قم برگزار می شود

حواصیل هندی برای نخستین بار در قم رصد شد

شهر بدون کوچه ایران کجاست؟

پوکی استخوان و ضعف ایمنی بدن به‌دلیل کمبود این ویتامین

کردم روانه هرچه پسر داشتم به شهر باشد کز آن میانه یکی کارگر شود

قله حماقت چیست؟

خالی کردن حساب سالمندان در پای عابر بانک

رئیسی، سرپرست سازمان ملی سنجش را منصوب کرد

گزارشی از جشنی بزرگ با حضور 12000 دختر ایرانی و رئیس‌جمهور

جزئیات بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه

سازمان غذا و دارو اطلاعیه داد؛ ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان چه بود؟

ممنوعیت درهم خوری از نگاه طب سنتی

روش های کنترل استرس ناباروری

نظریه ولایت فقیه آیت‌الله لاری تفاوتی با نظر امام (ره) ندارد

انتشار «لی‌لا» نوشته مریلین رابینسون

افتتاح رسمی خیابان 2300 میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور

توضیح پلیس درباره فیلم سارقان زورگیر در بیرجند

خزعلی: ساختار معاونت امور زنان و خانواده در دولت قبل تضعیف شد

انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران

درمان خانگی گل مژه از نگاه طب سنتی

نحوه آنژیوگرافی مغز

ببینید | گلایه آیت الله هاشمی از بی ارزش شدن پولی ملی/ افغانی‌ها و عراقی‌ها ما را مسخره می کنند

آیت‌الله اعرافی: همه دستگاه‌ها پیوست مسجدی داشته باشند

وزیر ارشاد: مردم کتاب را رها نکردند

بنای ما بر حمایت جدی است

پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت

جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور برای داوطلبان سیل‌زده

ماجرای فردی که در حالت مستی، دوستش را کُشت

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

مصرف روزی نیم قاشق از این روغن معجزه می‌کند

چطور با هندوانه به جنگ سنگ کلیه برویم؟/ یک روش ساده و نتیجه‌بخش

رونمایی از کتاب حضرت فاطمه (س) با محتوای ١٠٠ ساله

آغاز ساخت یک شهرک مسکونی 555 هکتاری در اطراف قم

آتش‌سوزی عظیم در یک کارخانه جایگاه شارژ در شمال ایتالیا

بارش تگرگ در اردبیل

فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

قتل یک مدیر شهرداری تهران با همدستی همسر وی!

کارشناس تلویزیون: زنان خانه دار را فرستادند دنبال درس و مشق تا جمعیت را کاهش دهند!

«هفت وزیر» رئیس‌جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند

آغاز عملیات اجرایی ساخت نخستین شهرک مسکونی در استان قم

جمع‌آوری واکسن معروف از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد

داروی دل نمی‌کنم کان که مریض عشق شد

شهر قم سالانه میزبان 22 میلیون زائر داخلی و خارجی است

تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت

سرقت 3 میلیاردی توسط زوج سارق

حضور نشر شاهد با حدود 20 اثر تازه در نمایشگاه کتاب تهران

تجلیل از خانواده معلم شهید غریب در اسارت «صفدر محمدی» در کرمانشاه