عصر قم
تماس‌های از دست رفته در سامانه 137 شهرداری قم به صفر رسید
چهارشنبه 6 فروردين 1404 - 15:43:42
عصر قم - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اهمیت سامانه 137 شهرداری قم در ارتباط مستمر با شهروندان گفت: با تلاش انجام شده و برنامه ریزی توانستیم تعداد تماس‌های از دست رفته در این سامانه را به صفر برسانیم.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی کلانترزاده امروز _ چهارشنبه ششم فروردین _ در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد با اشاره به ساختار سازمانی شهرداری قم اظهار کرد: مجموعه شهرداری قم با 372 مأموریت، 6 معاونت، 8 منطقه و 15 سازمان و مدیریت‌های مختلفی که زیرمجموعه آن قرار دارند، فعالیت می‌کند.
وی افزود: حدود 72 مدیر ارشد در این مجموعه تحت مدیریت دکتر سقائیان‌نژاد فعالیت دارند و یکی از مهم‌ترین ادارات این مجموعه، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم است. وی افزود: برای این اداره 8 محور کاری مشخص شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تبلیغات محیطی است که در این زمینه تغییر چهره شهر قم در مناسبت‌ها در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین عملکرد سامانه 137 شهرداری قم مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: این سامانه که وظیفه پاسخگویی به تماس‌های شهروندان را بر عهده دارد، روزانه حدود 400 هزار تماس را دریافت می‌کند و در حوزه اورژانس شهری و حتی اسکان زائرین دراین ایام نیز نقش دارد.
کلانترزاده اضافه کرد: در بازدید شهردار قم از این اداره تأکید شد که زبده‌ترین نیروها باید در سامانه 137 حضور داشته باشند تا تماس‌های از دست رفته به صفر برسد.
وی تصریح کرد: در گذشته این سامانه با 30 درصد تماس‌های از دست رفته مواجه بود اما با برنامه‌ریزی و جذب حداقل 11 نیروی متخصص مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی، این عدد به صفر کاهش یافت.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نقش اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل در تبیین عملکرد شهرداری و ایجاد امید و نشاط در مردم گفت: سالانه حدود 5000 خبر در این حوزه تولید می‌شود و نقش دیگر قالب‌های رسانه‌ای برای تبیین عملکرد شهرداری قم و اطلاع‌رسانی دقیق به شهروندان نیز قابل توجه است.
کد خبر 852601

http://www.Qom-Online.ir/fa/News/712889/تماس‌های-از-دست-رفته-در-سامانه-137-شهرداری-قم-به-صفر-رسید
بستن   چاپ