عصر قم
ارتقای رضایت زائران از خدمات نوروزی شهرداری قم
شنبه 16 فروردين 1404 - 17:00:16
عصر قم - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی متخصص ویژه سامانه 137 شهرداری قم گفت: پاسخ‌گویی مناسب نیازمند آشنایی دقیق با موضوعات شهری و قانونی است و اپراتورهای سامانه 137 باید اطلاعات جامع و روشنی داشته باشند تا بتوانند توضیحات دقیق و شفافی به شهروند ارائه کنند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز _شنبه شانزدهم فروردین_ با حضور در مجموعه سامانه 137 ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته، اظهار کرد: شهر قم به دلیل موقعیت مذهبی و فرهنگی خود، میزبان حجم بالایی از زائران و گردشگران مذهبی است و ارتقای کمی و کیفی سامانه 137 یک ضرورت است.
وی افزود: پاسخ‌گویی سریع، دقیق و باکیفیت به مطالبات این جمعیت گسترده از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: سامانه 137 با مدیریتی دقیق و پیگیر در مسیر تکریم ارباب رجوع و تحقق ارتباط بی‌واسطه میان شهروندان و مدیران شهری عمل می‌کند و رضایتمندی خوبی نیز حاصل شده و باید بتواند در کمترین زمان ممکن، بیشترین خدمات را ارائه دهد.
اصفهانیان مقدم با اشاره به ضرورت هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های مکانیزه در روند پاسخ‌گویی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هوش مصنوعی و ارتقای مکانیزه فرآیندها در دست انجام است تا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات به شهروندان و زائران ارائه شود.
وی با تأکید بر لزوم آگاهی و تسلط اپراتورهای سامانه 137 نسبت به برنامه‌ها و قوانین مدیریت شهری تاکید کرد: پاسخ‌گویی مناسب نیازمند آشنایی دقیق با موضوعات شهری و قانونی است و اپراتورهای سامانه 137 باید اطلاعات جامع و روشنی داشته باشند تا بتوانند توضیحات دقیق و شفافی به شهروند ارائه کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: بخش مهمی از تماس‌های مردمی به مواردی بازمی‌گردد که از لحاظ قانونی ارتباطی با شهرداری ندارد، بنابراین آگاهی نیروهای 137 از جنبه‌های حقوقی نیز حائز اهمیت است تا بتوانند راهنمایی درستی به شهروندان ارائه دهند و حقی از مجموعه شهرداری نیز ضایع نشود.
اصفهانیان مقدم با اشاره به ارزیابی‌های صورت‌گرفته در ایام نوروز 1404 گفت: در پیک دوم ورود زائران به شهر، با وجود حجم بالای مسافران، شاهد رضایتمندی مردم در حوزه‌هایی همچون نظافت شهری، آذین‌بندی، سیما و منظر، مدیریت پسماند و ارتقای ایمنی شهری بودیم.
وی افزود: این دستاورد نتیجه هماهنگی میان مناطق، سازمان‌ها و سامانه 137 بود و امیدواریم با استمرار این روند، سال به سال کیفیت خدمات به زائران و شهروندان ارتقا یابد.
کد خبر 854975

http://www.Qom-Online.ir/fa/News/715867/ارتقای-رضایت-زائران-از-خدمات-نوروزی-شهرداری-قم
بستن   چاپ