عصر قم
چت‌بات هوشمند، پاسخگوی شبانه‌روزی مشترکان آبفای قم شد
شنبه 30 فروردين 1404 - 16:43:03
عصر قم - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از راه‌اندازی نسخه اولیه چت‌بات هوش مصنوعی برای پاسخگویی خودکار به سؤالات مشترکان در حوزه آب و فاضلاب از بهمن ماه سال گذشته خبر داد.
مهندس مهدی نظرزاده به ویژگی های این چت‌بات اشاره کرد و گفت: این چت‌بات از طریق درگاه گفتگوی آنلاین در پورتال شرکت آبفا قم فعال شده و شهروندان می‌توانند با ورود به این ابزارک، سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌های سریع و دقیق دریافت کنند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
نظرزاده افزود: در صورتی که کاربران نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشند، چت‌بات آنان را به تماس تلفنی با شماره 122 راهنمایی خواهد کرد.
وی یادآور شد: در مرحله اولیه، کارشناسان شرکت آبفا قم پاسخ‌های این ربات را رصد می‌کنند و در صورت نیاز، به‌طور مستقیم وارد مکالمه با شهروندان خواهند شد.
مدیرعامل آبفا قم با بیان اینکه این چت بات هوشمند از بهمن ماه سال گذشته در پورتال آبفای قم راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توسعه بانک اطلاعاتی این سامانه، در آینده‌ای نزدیک، چت‌بات بتواند به‌طور کامل به تمامی سؤالات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب استان پاسخ دهد.
شهروندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات، ثبت درخواست‌ها و بهره‌مندی از خدمات آنلاین شرکت آب و فاضلاب استان قم به سایت www.abfa-qom.ir مراجعه کنند.
همچنین، از طریق ابزارک چت آنلاین https://widget.raychat.io/5def526f6fc33c8f6d3d5b2d?version=2 می توانند به‌صورت مستقیم با چت‌بات هوش مصنوعی گفتگو کرده و پاسخ سؤالات خود را در حوزه آب و فاضلاب استان دریافت کنند.
انتهای پیام

http://www.Qom-Online.ir/fa/News/722125/چت‌بات-هوشمند،-پاسخگوی-شبانه‌روزی-مشترکان-آبفای-قم-شد
بستن   چاپ