عصر قم

آخرين مطالب

والیبال باشگاه‌های آسیا؛ گلایه عطایی و موسوی از اقدام عجیب یزدی‌ها ورزشی

والیبال باشگاه‌های آسیا؛ گلایه عطایی و موسوی از اقدام عجیب یزدی‌ها
  بزرگنمايي:

عصر قم - فارس /سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: دیگر فشاری روی ما نیست و از این بابت بازی سخت و سنگینی مقابل شهداب خواهیم داشت امیدوارم بازی خوبی باشد و مردم لذت ببرند.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) از ساعت 20 امروز(جمعه 23 شهریور) در دیدار پایانی به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها در این دیدار 3 بر 2 حریف را شکست دادند تا به عنوان دومین تیم ایرانی به مرحله فینال مسابقات صعود کرده و جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را کسب کنند.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار کردند:
بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان:
به مردم ایران تبریک می‌گویم که دو تیم ایرانی سهمیه آسیا را کسب کردند. دیدار نیمه‌نهایی همواره بازی بسیار پرفشار و سختی است و ما این موضوع را پیش‌بینی می‌کردیم ولی متاسفانه امروز عملکرد خوبی نداشتیم. در روزی که عملکرد خوبی نداشتیم، توانستیم بازی را ببریم. از این بابت خوشحال هستم که تیم ما می تواند زمانی که خیلی هم عالی نیست با مدیریت خودش جریان بازی را تغییر دهد ولی از این که بازی را بردیم خوشحالم و قطع به یقین دیدار فینال بازی متفاوت‌تری خواهد بود. دیگر فشاری روی ما نیست و از این بابت بازی سخت و سنگینی مقابل شهداب خواهیم داشت امیدوارم بازی خوبی باشد و مردم لذت ببرند. شهداب تغییرات کلی‌تری نسبت به بازی قبل خود با ما داشت. قطر پاسور سرعتی و لیبرو خود را تغییر داد و ساختار دیگری تشکیل داد.
به تیم فعلی شهداب فکر می‌کنیم و بر اساس آن تصمیم می‌گیریم. برنامه‌ریزی خواهیم کرد. در دیدار فینال بازی سنگین و پر فشاری داریم و امیدوارم هواداران لذت ببرند. پیش‌بینی این را می‌کردیم که در فینال تماشاگران به سمت تیم خود گرایش داشته باشند اما در بازی امروز اصلا پیش بینی نمی‌کردم که هواداران تیم حریف خارجی را تشویق کنند. من ترجیح می‌دادم که بازی در خارج از ایران باشد چرا که تمام شرایط برای تیم میزبان محیا است. در برگزاری با ما عین تیم غیر ایرانی برخورد شد حتی تمرینات خود را که در اینجا شروع کردیم مثل تیم‌های خارجی دو روز قبل به یزد آمدیم و همانند تیم‌های دیگر دو روز قبل از بازی تمرین خود را شروع کردیم. توقع این بود که در دیدار برابر رقبا به غیر از شهداب تمام قد از ما حمایت کنند نه تنها اینکار را نکردند بلکه تا قبل از بازی امروز برای تماشای بازی ما نیز نیامدند. شاید این نقطه تاریکی برای هوادارن این حوزه باشد چهار دیدار با تماشاگران خودمان و در سالن خالی از تماشاگر داشتیم. توقع داشتیم در بازی ما برابر تیم‌های دیگر از تیم ایرانی حمایت کنند. امروز کسب سهمیه و افتخار برای والیبال ایران بود در حالی که همه تیم اندونزی، ژان پاتری و انگاپت را تشویق کردند. ویژگی یزدی‌ها قطعا این نیست. ما یزدی‌ها را خون گرم، مهمان نواز و عزیز می‌دانیم. علی حاجی پور بعد از عمل تحت مراقبت ویژه قرار گرفت و یک عمل خیلی خوب برایش اتفاق افتاد. بلافاصله بعد از عمل و عبور از دوران نقاهت به ما ملحق شد تمرینات سنگین و پر فشار و مخصوص بازسازی را انجام داد. امیرحسین اسفندیار از روز اول به ما متصل شد و تمرینات خوبی داشت، اراده‌اش بر این بود که آماده شود و تا بازیکن اراده‌اش بر پیشرفت نباشد، نمی تواند پیشرفت کند.
سید محمد موسوی کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان:
خلاف پیش‌بینی‌ها بازی به خوبی پیش رفت و توانستیم سوار بازی شویم و بردیم ولی خب متاسفانه ذهنیتی که همیشه داریم و بعضی مواقع حریف را دست کم میگیریم باعث شد دو ست عقب بیافتیم و خداراشکر توانستیم باتجربه بازیکنان و کادر فنی نبض بازی را به دست بگیریم و در مسابقه پیروز شویم. اندونزی تیم با تجربه و خوبی است و دو بازیکن جهانی و بزرگ دارد که در لحظات حساس خیلی به دادشان می رسند هر چند من از کیفیت بازیکنان خود اندونزی سوپرایز شدم و خیلی پیشرفت قابل قبولی کردند. خداراشکر می کنم که توانستیم این بازی را ببریم. از اول پیش بینی می‌کردیم که فینال تمام ایرانی باشد و با شهداب بازی کنیم. شهداب تیم خوب و قابل احترامی است. تیم ما وارد این مسابقات شده که بازی را ببرد و قهرمان شود و قبل از بازی با اندونزی به بازیکنان گفتم هیچ چیز به جز قهرمانی به درد ما نمی خورد. بنظر من دوم شدن در این مسابقات برای ما فرقی با آخر شدن و مدال نگرفتن ندارد. تلاشمان این است که قهرمان شویم. البته ورزش برد و باخت دارد. در فینال تیم قابل احترامی مقابل ما قرار دارد و در خانه بازی می‌کند و حمایت تماشاگرانش را دارد ولی ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و انشالله که این بازی را می‌بریم. وقتی که در سالن تیم میزبان، بازی پیش می رود طبیعی است که فضا به نفع تیم میزبان باشد اما دور از انصاف بود.
با تشویق کردن تیم رو به رو مشکلی ندارم اما بی احترامی کردن به بازیکن ایرانی در مسابقات بین‌المللی به نظر من کار درستی نبود البته خیلی وقت‌ها یک سری تماشاگرنما در سالن‌های بازی هستند و حاشیه‌هایی به وجود می آورند ولی در کل یزدی‌ها مردم خون گرم و خوبی هستند و ما نباید یک سری تماشاگرنما را اینجا با همه مردم یزد مقایسه کنیم. مردم یزد همیشه به ما لطف داشتند ولی کاش فقط تشویق می‌کردند یک سری توهین و بی احترامی بود که بگذریم ازش!
وقتی فکر کنم که می‌توانم به تیم ملی کمک کنم حضور دارم حتی دوسال پیش که وارد تیم ملی شدم به آقای کارخانه و عطایی گفتم که فکر می‌کنم حضور من دردی از تیم ملی دوا نمی‌کند. شاید بهترین عملکرد را در سال‌های اخیر در تیم ملی در لیگ ملت‌ها و انتخابی المپیک داشتم و حتی در بازی‌های آسیایی طلا گرفتیم ولی حضور من نوعی دردی از تیم ملی دوا نمی کند و من همیشه گفتم وقتی احساس کنم حضورم می تواند کمک حال تیم ملی باشد قطعا هستم. هنوز هم از لحاظ بدنی آماده‌ام البته الان نه چون سه چهار ماه از فضای مسابقه دور بودیم و در حال حاضر آمادگی 70 درصدی دارم. در تلاشم که این مسابقات برایم به عنوان مسابقات تدارکاتی باشد تا برای مسابقات لیگ آماده‌تر باشیم. اگر احساس کنم که آماده‌ام و شرایط روحی، روانی و بدنی‌ام بکشد در تیم ملی حضور خواهم داشت البته اگر درخواستی باشد. فکر نمی کنم که به حضور من در تیم ملی نیاز باشد. بازیکنان جوان زیادی هستند که باید تجربه کسب کنند. خیلی ها می گویند که محمد موسوی، سعید معروف و امیر غفور بازی کنند، در حالی که حتی اگر ما آماده هستیم باید به بازیکنان جوان میدان بدهیم تا مسئولیت بازی را قبول کنند.
ردل آلفونسو گنزالس سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی):
امروز بازی خیلی خوبی بود. در ست اول خیلی بد بازی کردیم و نتیجه را واگذار کردیم اما بعد از آن با یک سری تغییرات توانستیم به بازی برگردیم. البته ورزش همین است. ما توانستیم فشار خوبی را روی تیم مقابل بگذاریم ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم. در اندونزی والیبالمان خیلی پیشرفت کرده و به دنبال این هستیم با گرفتن بازیکنان بین المللی پیشرفت کنیم البته یادمان نمی‌رود که انگاپت تازه المپیک را تمام کرده و خسته است، او و پاتری در این بازی خیلی به ما کمک کردند و ما از آن‌ها ممنونیم.
ژان پاتری قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی):
خیلی ناامید هستم چرا که در دیدار امروز می‌توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. فشار خوبی را به تیم حریف وارد کردیم. من به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و واقعا از بازی لذت بردم. فکر می‌کنم در حملات کمی دفاع شدم اما خب والیبال همین است آنها می‌دانستند توپ به من می‌رسد و برای همین من را دفاع کردند. درباره حضور احتمالی در یک تیم ایرانی باید بگویم به پیشنهاد و هدف بستگی دارد که این پیشنهاد چه زمانی باشد اما به طور کلی مشتاقم در تیم‌های ایرانی بازی کنم. دیدار فینال قطعا جنگ بزرگی خواهد بود. هر دو تیم ایرانی خوب هستند و فضای ورزشگاه دیوانه‌وار است. نمی‌توانم بگویم کدام یک قهرمان می‌شود. تشویق تماشاگران شهداب از خودم در ورزشگاه را حس کردم نمی دانم چرا شاید هم دلیل را بدانم. حس خوبی بود و به عنوان بازیکن بازی در این فضا دلچسب است.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/648458/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یادی از معلمی که در سکوت خبری از دنیا رفت

توزیع 500 تن شکر در قم برای تنظیم بازار

شرکت‌های حمل‌ونقل مجاز سرویس مدارس قم مشخص شدند+جدول

درگیری مرگبار 2 دوست به خاطر یک دختر

اعتماد: بخش‌های شمالی و جنوبی دریاچه ارومیه خشک شد

دوقلو‌های نادر بعد از 14 ساعت عمل از هم جدا شدند

اعلام خبر شناسایی شهید «ابراهیم زمانی باجگانی»

کاسترو دست کمک رونالدو را قطع کرد!

مدافع آلمانی به مس رفسنجان پیوست

چین و ازبکستان میزبانان مسابقات آسیایی کاراته 2025

قالیباف: در برنامه هفتم توسعه حق پخش تلویزیونی قانونی شده است

قالیباف: باید باور کنیم ورزش یک صنعت هم هست

اعلام لیست نهایی تیم فوتبال جوانان با 23 نفر

ساعت بازی پرسپولیس- آلومینیوم تغییر کرد

تجلیل از مدال آوران کشتی المپیک پاریس و مسابقات جوانان و نوجوانان جهان با حضور رئیس مجلس

محل برگزاری دربی پایتخت مشخص شد

نظر کارشناس مالی اعلام شد؛ بیرانوند طلبی از پرسپولیس ندارد

درمان خشکی چشم و تشنج در طب سنتی

واکنش کنعانی به بیانیه اتحادیه اروپا علیه ایران

جزییات جدید ساعت کار ادارات کلان شهرها

احساس خطر استاندار از روند بازار مسکن در قم

تنها یک چیز را از تو بیشتر دوست دارم!

ایجاد فضای سبز شهری در مجاورت بقعه اباصلت قم

برگزاری ششمین مرحله اردوی فکر و ذکر به میزبانی استان قم

500 تُن شکر در قم توزیع شد

طرح بهسازی محور قدیم سلفچگان _ ساوه اجرایی شد

مرور مهم‌ترین اخبار روز سه شنبه 27 شهریور قم در 120 ثانیه

وضعیت جوی استان قم تا پایان هفته نسبتا آرام خواهد بود

واکنش دبیر شورای انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور

هدیه پلیس راهور به موتورسواران قانونمند

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای شمالی

کوچ غول صربستانی از NBA به ترکیه

رشفورد گل بزند، همه چیز برای یونایتد ساده است!

اندریک رکورد اسطوره محبوب رئال را شکست

رئیس فدراسیون کشتی : از کشتی مدال می خواهید خب پولش را بدهید!

حضور دکتر قالیباف در کمپ تیم‌های ملی کشتی برای افتتاح اماکن ورزشی کشتی

پیوستن بازیکن سابق استقلال تهران به نفت آبادان

زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک

مدافع استقلال در تست‌های پزشکی ایفمارک

پرسپولیس- آلومینیوم با وی‌ای‌آر

جردن باروز: فکر می کردند مرا کشتند اما نتوانستند

قضاوت داور اسپانیایی برای ایران

ده‌روسی ناگهان برکنار شد!

آزار و اذیت دختر جوان توسط خواستگار اینستاگرامی

مواد غذایی مفید برای تقویت چشم

آیت الله ملک حسینی: تکریم اسوه‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است

بهبود وضعیت شبکه روشنایی معابر قم/ خاموشی‌ها 50 درصد کاهش یافت

اشکالات آئین‌نامه جدید سرویس مدارس قم متعدد است

زنگ مقاومت در قم نواخته می شود

یک محکوم به قصاص، پس از 22 سال از دار مجازات رهایی یافت