عصر قم

آخرين مطالب

واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد به فوت هوادار ملوان ورزشی

واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد به فوت هوادار ملوان
  بزرگنمايي:

عصر قم - ایرنا /مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: فوت هوادار ملوان حادثه تلخی بود و با دوستان و همکاران هماهنگ شد تا در مراسم و اتفاقات بعدی کمک کنند تا تسلی خاطر خانواده مرحوم و هوادارن خوب ملوان باشد.
مهدی آذربایجانی روز شنبه در خصوص بازی سپاهان با ملوان گفت: خدمت خانواده بزرگ ملوان، مدیرعامل باشگاه، هواداران و جامعه ورزش فوت هوادار ملوان را تسلیت می‌گویم و این اتفاق بدنبال فوت استاد برزمهری داغی بر داغ ما اضافه کرد.
وی ادامه داد: با همه دوستان و همکارانم هماهنگ کردم که در مراسم و اتفاقات بعد کمک کنند تا تسلی خاطر خانواده ایشان و هوادارن خوب ملوان باشد که همیشه تیم خوبی مقابل سپاهان بوده است.
آذربایجانی ادامه داد: حادثه بسیار تلخب برای ما بود، در اعزام‌ها فوق‌العاده مراقبت شود چراکه بازی‌ها هم خیلی هیجان‌انگیز است و هواداران خود ما نیز در بازی‌های قبلی دچار چنین عارضه‌هایی شدند.
وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم پزشکی ملوان و تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه و بیمارستان، ایشان به رحمت خدا رفت.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: خیلی متأسف و ناراحت هستیم، ورزش برای سلامتی است و این اتفاقات باعث ناراحتی ما می‌شود، ما خودمان هم داغدار مرحوم برزمهری، دروازه‌بان بزرگ و پدر سپاهان بودیم که این داغی بر داغ ما بود، امیدوارم شاهد چنین حادثه‌ای در ورزشگاه‌ها نباشیم.

آذربایجانی در خصوص میزبانی در فولادشهر افزود: باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان 2 یار قدیمی هستند، ما بیش از 10 سال اینجا بازی کرده‌ایم و پنج قهرمانی اینجا داشته‌ایم، بحث‌های مالی انجام شده است و ما میهمان آن‌ها بوده‌ایم و امیدوارم خودشان هم موفق باشند.
وی در مورد وضعیت نقش‌جهان نیز اضافه کرد: چمن نقش‌جهان دیگر قابل استفاده نبود و مجبور شدیم چمن را کامل جمع کنیم، خوشبختانه سیستم زه‌کشی، گرمایش و آبیاری آسیب جدی ندیده بود، 30 سانت خاک‌برداری کردیم، بر روند کار نظارت دارم و در تلاشیم تا در کوتاه ترین زمان، زمین را آماده می‌کنیم، با روند موجود فکر می‌کنم آبان ماه ورزشگاه را داشته باشیم.
مدیرعامل سپاهان در خصوص افزایش سقف بودجه نیز تصریح کرد: من تلاش کردم قانون اجرا شود. من 2 نکته را دنبال کردم، یکی اینکه اگر امکانی در قانون است، استفاده بهینه شود، ما 2 ماه پیش درخواست کردیم که بند 7 قانون سقف بودجه در خصوص استفاده از پاداش‌های آسیایی مورد استفاده قرار بگیرد که الان به درد ما می‌خورد، اگر تیم قوی نشود نمی‌توانیم در آسیا نتجه بگیریم.
وی افزود: دوم اینکه این دستورالعمل سه ساله است و نظارت هم باید توسط افراد متخصص دنبال شود، بحث‌های منطقی و قانونی را دنبال کردیم، فشاری نیاوردیم و در مورد کسی صحبت نکردیم، اعتراضی در مورد دیگران نکردیم، مجموعه‌هایی هستند که دوست ندارند شفافیت باشد اما ما به دنبال این هستیم که هراتفاقی در قرارداد و بودجه باشد و بحث‌های خارج از قرارداد و بیرونی نباشد زیرا تبعات ناخوشایندی برای فوتبال و اقتصاد دارد.
آذربایجانی اظهار داشت: خیلی دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. ما یاد گرفتیم به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم، به مجموعه‌های حاکمیتی احترام می‌گذاریم و تاکنون نیز همینطور بوده است؛ تصمیمات متعددی در مورد بازیکنان خارجی و اضافه کردن سهمیه توسط فدراسیون گرفته شده است که هیچ‌کدام درخواست کننده ما نبودیم و اعتراضی نیز نکردیم.
وی گفت: درخواست ما عمل به قانون است که فیرپلی مالی به درستی اجرا شود تا رقابت سالم در میدان داشته باشیم.
مدیرعامل سپاهان درخصوص آخرین وضعیت نیمکت تیم هم گفت: دانشگر در بازی با ملوان به میدان رفت و کمیته فنی باید درباره بازیکنان تصمیم بگیرد، روی نیمکت محدودیت داریم و باید با توجه به محدودیت‌ها تصمیم درست گرفته شود، بازیکنان برای تیم زحمت کشیده‌اند و امیدواریم بهترین تصمیم برای تیم و آن‌ها گرفته شود.
در جریان بازی شب گذشته تیم های سپاهان و ملوان بندر اتزلی در ورزشگاه فولادشهر، یکی از هواداران ملوان حین بازی دچار ایست قلبی شد و توسط عوامل اورژنس به بیمارستان مطهری فولادشهر انتقال یافت ولی با وجود امدادرسانی اورژانس و بیمارستان شهید مطهری فولادشهر، احیا این هوادار ملوان موفقیت آمیز نبود و وی بر اثر سکته قلبی درگذشت.
در پی این حادثه فدراسیون فوتبال مسوولان برگزاری دیدار را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد و وزیر ورزش نیز دستور پیگیری موضوع را داده است.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان جمعه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با گل دقیقه 43 کاپیتان محمد کریمی، میهمان خود ملوان بندر انزلی را با نتیجه یک بر صفر و با شکست بدرقه کند.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/648554/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یادی از معلمی که در سکوت خبری از دنیا رفت

توزیع 500 تن شکر در قم برای تنظیم بازار

شرکت‌های حمل‌ونقل مجاز سرویس مدارس قم مشخص شدند+جدول

درگیری مرگبار 2 دوست به خاطر یک دختر

اعتماد: بخش‌های شمالی و جنوبی دریاچه ارومیه خشک شد

دوقلو‌های نادر بعد از 14 ساعت عمل از هم جدا شدند

اعلام خبر شناسایی شهید «ابراهیم زمانی باجگانی»

کاسترو دست کمک رونالدو را قطع کرد!

مدافع آلمانی به مس رفسنجان پیوست

چین و ازبکستان میزبانان مسابقات آسیایی کاراته 2025

قالیباف: در برنامه هفتم توسعه حق پخش تلویزیونی قانونی شده است

قالیباف: باید باور کنیم ورزش یک صنعت هم هست

اعلام لیست نهایی تیم فوتبال جوانان با 23 نفر

ساعت بازی پرسپولیس- آلومینیوم تغییر کرد

تجلیل از مدال آوران کشتی المپیک پاریس و مسابقات جوانان و نوجوانان جهان با حضور رئیس مجلس

محل برگزاری دربی پایتخت مشخص شد

نظر کارشناس مالی اعلام شد؛ بیرانوند طلبی از پرسپولیس ندارد

درمان خشکی چشم و تشنج در طب سنتی

واکنش کنعانی به بیانیه اتحادیه اروپا علیه ایران

جزییات جدید ساعت کار ادارات کلان شهرها

احساس خطر استاندار از روند بازار مسکن در قم

تنها یک چیز را از تو بیشتر دوست دارم!

ایجاد فضای سبز شهری در مجاورت بقعه اباصلت قم

برگزاری ششمین مرحله اردوی فکر و ذکر به میزبانی استان قم

500 تُن شکر در قم توزیع شد

طرح بهسازی محور قدیم سلفچگان _ ساوه اجرایی شد

مرور مهم‌ترین اخبار روز سه شنبه 27 شهریور قم در 120 ثانیه

وضعیت جوی استان قم تا پایان هفته نسبتا آرام خواهد بود

واکنش دبیر شورای انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور

هدیه پلیس راهور به موتورسواران قانونمند

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای شمالی

کوچ غول صربستانی از NBA به ترکیه

رشفورد گل بزند، همه چیز برای یونایتد ساده است!

اندریک رکورد اسطوره محبوب رئال را شکست

رئیس فدراسیون کشتی : از کشتی مدال می خواهید خب پولش را بدهید!

حضور دکتر قالیباف در کمپ تیم‌های ملی کشتی برای افتتاح اماکن ورزشی کشتی

پیوستن بازیکن سابق استقلال تهران به نفت آبادان

زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک

مدافع استقلال در تست‌های پزشکی ایفمارک

پرسپولیس- آلومینیوم با وی‌ای‌آر

جردن باروز: فکر می کردند مرا کشتند اما نتوانستند

قضاوت داور اسپانیایی برای ایران

ده‌روسی ناگهان برکنار شد!

آزار و اذیت دختر جوان توسط خواستگار اینستاگرامی

مواد غذایی مفید برای تقویت چشم

آیت الله ملک حسینی: تکریم اسوه‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است

بهبود وضعیت شبکه روشنایی معابر قم/ خاموشی‌ها 50 درصد کاهش یافت

اشکالات آئین‌نامه جدید سرویس مدارس قم متعدد است

زنگ مقاومت در قم نواخته می شود

یک محکوم به قصاص، پس از 22 سال از دار مجازات رهایی یافت