تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط 29.5 درصد مردم ویژه برنامههای شب یلدای تلویزیون را دیدهاند
اجتماعی
بزرگنمايي:
عصر قم - انتخاب /بر اساس یافتههای نظرسنجی ایسپا، 29.5 درصد ایرانیان ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما را دیدهاند. از بین بینندگان ویژه برنامههای شب یلدا؛ 59.2 درصد ویژه برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیدهاند، 24 درصد از شبکههای استانی، 8.1 درصد از شبکه یک سیما و 7.6 درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامهها بودهاند
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی ایسپا، در این نظرسنجی که به صورت تلفنی در روزهای اول تا سوم دیماه انجام شده، نظرات 1440 نفر از ایرانیان بالای 15 سال ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور بررسی شد.
بر اساس یافتههای این نظرسنجی، 29.5 درصد ایرانیان ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما را دیدهاند. از بین بینندگان ویژه برنامههای شب یلدا؛ 59.2 درصد ویژه برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیدهاند، 24 درصد از شبکههای استانی، 8.1 درصد از شبکه یک سیما و 7.6 درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامهها بودهاند. مصاحبهشوندگان در پاسخ به این سوال، میتوانستند به بیش از یک شبکه اشاره کنند.
-
پنجشنبه ۱۳ دي ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹:۰۸
-
۱۳ بازديد
-
-
عصر قم
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/686298/