عصر قم

آخرين مطالب

گاریدو: از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی‌ام ورزشی

گاریدو: از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی‌ام
  بزرگنمايي:

عصر قم - ورزش 3 /خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس راس ساعت 12 وارد سالن نشست خبری سازمان لیگ شد تا اولین اظهارات خود در مقابل خبرنگاران حوزه پرسپولیس بعد از دیدار با الاهلی را انجام دهد.
* صحبت‌های ابتدایی؟
اولین موضوع این است که بازی مهمی داریم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. ما متوجه هستیم که کسب امتیازات در شروع لیگ چقدر مهم است و این موضوع خیلی مهم است که سه امتیاز را کسب کنیم. در ده هفته آخر لیگ است که در مورد جام صحبت می‌شود. همیشه باید این موضوع را بدانیم که بازی ما باید چقدر مهم باشد. این بازی برای ما خیلی مهم است چون سه امتیاز مهم را در خودش دارد. باید ذهنیت و انگیزه پیروزی را داشته باشیم، البته تمام بازی‌های لیگ اینطور است که حریفان در مقابل پرسپولیس بهترین نسخه خودشان را ارائه می‌کنند. آلومینیوم را خوب می‌شناسیم، آنها تیم تاکتیکی خوبی هستند و دفاع خیلی خوبی دارند و ضربه ایستگاهی خوبی می‌زنند. بازی خیلی سختی است و ما هم باید بهترین فوتبال خودمان را ارائه کنیم.
* پایان نقل و انتقالات پرسپولیس یا احتمال جذب یک بازیکن؟
نه مورد خاصی وجود ندارد که پاسخ شما را بدهم. داشتن جلسه در باشگاه یک چیز طبیعی است.

عصر قم


* محور گفت‌وگو در مورد نقل و انتقالات نبود؟
شما سوال بپرسید و من جواب بدهم. بگذارید صحبتهایم تمام شود و بعد صحبت کنید. من در مورد جلسه در باشگاه نمی‌توانم چیزی به شما بگویم. زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده و اسکواد بسته شده و من این موضوع را اعلام کردم. ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است. امروز تمرکز ما روی بازی با آلومینیوم است که اهمیت زیادی دارد. من به عنوان سرمربی خیلی از نقل و انتقالات راضی‌ام و باشگاه تلاش زیادی برای خرید بازیکن انجام داده. الان بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به فرم خوب خودشان برسند. لوکاس، مهری، سرلک و... بازیکنانی هستند که بعدا اضافه شدند و زمان نیاز دارند تا به ما برسند. اسکواد ما اسکواد خوبی است و تنها به زمان نیاز داریم برای اینکه هر بازیکن به سطح بدنی خوب خود برسد. سرمربی جدید وارد شده و ایده‌های جدیدی داریم. هر سرمربی ایده خودش را دارد و در آخر سرمربی دوست دارد با نظر شخصی خودش کار کند و چیزی که سرمربی دوست دارد این است که بگذارند با ایده‌های خودش پیش برود. درخواست من این است که به من احترام بگذارند و بگذارند با متد خودم پیش بروم، هرکسی که این اجازه را ندهد، کنار گذاشته خواهد شد. به عنوان مثال اگر مترجم کارش را خوب انجام ندهد من باید به او بگویم که کارت را خوب انجام ندادی و باید بروی بیرون. سرمربی نیاز دارد که پیروز شود و نتایج خوبی برای پرسپولیس کسب کند و هم انگیزه بالا و هم تعهد بالا نشان دهد.
* سوال من در مورد معادلات نقل و انتقالات است. مخصوصا اینکه علی علیپور فعلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
معمولا نقطه نظرات زیادی وجود دارند. هر فردی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد و ما به این نظرات احترام می‌گذاریم. سرمربی باید با داخل تیم کار کند، افراد حرفه‌ای کنار او هستند و همه موارد را تحلیل میکنند و تصمیماتی می‌گیرند که فکر می‌کنند برای تیم خیلی خوب است. باید اجازه دهید که تیم کارش را ادامه بدهد. بعد باید این موضوع را هندل کنیم که بازیکنان خوبی در تمام پست‌ها وجود داشته باشند و وقتی زمان و فرصت به بازیکن میرسد، در فرم خوب خودش باشد. چیزی که دوست دارم بگویم این است که بازی آلومینیوم سخت است چون آنها خیلی خوب دفاع می‌کنند. ما نیاز به تمام بازیکنان هجومی داریم که در کار شرکت کنند چون به این موضوع واقفیم که حریف خیلی خوب دفاع می‌کند. ما این را می‌دانیم که در هر بازی اتفاقاتی می‌افتد و باید با شخصیت خودمان بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.


* بازی را به الاهلی واگذار کردید اما نمایش چشم‌نوازی داشتید، یک پنالتی هم به سودتان گرفته نشد. در نشست بعد از بازی از کلمه «احترام» خیلی استفاده کردید. علتش چه بود؟
من فکر می‌کنم باید تمام تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم. من فکر می‌کنم الان در پروسه‌ای هستیم که بهترین فوتبالمان را ارائه میکنیم و هر بازی بهتر می‌شویم. این دینامیک که در اختیار داریم و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند، مهمترین چیز است. فردا با کسب پیروزی اعتماد به نفس بیشتری خواهیم داشت و مطمئنا با این پیروزی، نکته مثبتی به تیم ما اضافه خواهد شد. ما متوجه این موضوع هستیم که باید صددرصد خودمان را بگذاریم. باید سختی‌های بازی را بدانیم و بهترین خودمان باشیم. بازی‌های زیادی داریم و به همین خاطر اسکواد خوبی جمع کردیم. ما بازیکنانی در اختیار داریم که همیشه انگیزه زیادی را از خود نشان می‌دهند. باید بدانیم وقتی فرصتی به بازیکنی می‌رسد او در بهترین حالت فنی و ذهنی خودش باشد. امیدوارم فردا هم فوتبال خودمان را بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.
* شما بازیکنانی دارید که در چند پست به میدان می‌روند و ما به آنها آچار فرانسه می‌گوییم. چقدر قائل هستید که بازیکن در پست تخصصی باشد؟
من همیشه دوست دارم با بهترین بازیکن در هر لحظه بازی کنم. فکر می‌کنم بازیکنان باید در بهترین شرایط خودشان باشند. امکان دارد در بازی مصدوم داشته باشیم و بازیکن را نداشته باشیم. بنابراین نیاز به بازیکنانی داریم که بدانند باید چطور در آن پست بازی کنند. به عنوان مثال وحید امیری که یک بازیکن حرفه‌ای و بی‌نظیر است. او در سطح خیلی عالی قرار دارد و از نظر تکنیکی، تاکتیکی و بدنی در بهترین حالت است. ما از او یاد میکنیم چون تیم برایش خیلی مهم است. همیشه در اختیار تیم است و وقتی تیم از او درخواست دارد، می‌پذیرد. همیشه در پست‌های مختلف بازی کرده و بنا بر نیاز تیم، همیشه عالی بوده. او یک بازیکن عالی است. خیلی سخت است که بازیکنی در تمام پست‌ها عالی باشد. من به او احترام می‌گذارم و واقعا دوستش دارم. او بازیکن بزرگی است و استحقاق این را دارد که فصل خیلی خوبی داشته باشد. ما امیدواریم فصل خوبی داشته باشیم و از این فصل لذت ببریم.

عصر قم

* ما بعد از بازی الاهلی شما را ندیدیم، دوست داشتم بابت این نمایش به شما تبریک بگویم. قانونی هست که دو بازیکن زیر 21 سال در لیست باشند. در مورد این قانون چه نظری دارید؟
همان‌طور که گفتم، فکر می‌کنم خوب بازی می‌کنیم. ما در قسمت صعودی هستیم و فردا هم بازی خیلی سختی داریم. امیدوارم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و بازی را ببریم. همیشه بازی‌ها سه بر صفر شروع می‌شوند و ما باید ذهنیت خودمان را آغاز کنیم و بازی را ببریم. در مورد سوالی که پرسیدید هم باید بگویم بعضی مواقع قوانینی هستند که اشتباهند. بازیکن جوانی که می‌آید باید ابتدا در سطح پایین‌تری باشند. البته ما دوست داریم از بازیکن جوان استفاده کنیم اما این زمانی ارزشمند است که خودمان بخواهیم و آنها هم استحقاقش را داشته باشند. از بین بازیکنان جوان ما یکی از آنها بازی کرد. اما در کل به نظرم مهم این است که بازی را ببریم و از بازیکن خوبی استفاده کنیم که عملکرد خوبی داشته باشد و سنش مهم نیست. به هر حال قانونی گذاشتند که ارزیابی آن کار من نیست اما ما بازیکنانی داریم که می‌توانند خوب بازی کنند. به عنوان مثال سمیر [حبوباتی] در مقابل فولاد بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/650633/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نماینده قم: عملیات تروریستی در لبنان ضرورت وحدت جهان اسلام را افزایش داد

گریزمان: این تازه اول راه ما در لیگ قهرمانان است!

فلورین تائووین بهترین بازیکن هفته 4 سری آ

تقویم و اوقات شرعی جمعه 30 شهریور 1403 به افق قم

هواداران استقلال در سمسکنده زادگاه رامین رضاییان

اولین حضور علی خطیر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و دیدار او با ساکت الهامی

گاسپرینی: سیو رایا استثنایی بود، خیلی ناراحتم

تراشتگن: من و گارسیا مقصر باخت هستیم!

آرتتا: بهترین سیو پنالتی عمرم را دیدم!

تحلیل نظری از نتایج ایران در جام جهانی فوتسال 2024

ستاره خارجی استقلال از لیست خط خورد!

رونمایی از ترکیب پرسپولیس با سه تغییر مهم

پیام آیت الله سبحانی به کنفرانس وحدت اسلامی؛ یهود و یهودصفتان در صدد ایجاد تفرقه میان جامعه اسلامی هستند/ تنها تقریب تقریب گفتن کافی نیست

اقامه نماز جمعه قم فردا به امامت آیت الله سعیدی

اولین شکست فصل بارسلونا، توقف آرسنال و پیروزی اتلتیکومادرید

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 2 - لایپزیش 1

سفال‌منش: با قدرت جلوی فرانسه قرار خواهیم گرفت

کار و طلب و قدم آیت الله محفوظی برای خدا بود

توقیف خودروی حامل تریاک در قم

ضرورت تأمین اعتبار برای رفع معضل گردوغبار قم

ورزش زورخانه‌ای در قم توسعه می یابد

10 واحد صنفی مشاور املاک در قم پلمب شد

ضربه مینامینو در دقیقه 63؛ موناکو 1-1 بارسلونا

گل دوم موناکو به بارسلونا توسط ایلنیخنا

گل دوم اتلتیکومادرید توسط خیمنز در دقیقه 90؛ اتلتیکومادرید 2 - لایپزیش 1

واکنش دیدنی گولاچی؛ اتلتیکومادرید 1-1 لایپزیش

قسمت چهل و چهارم؛ چرا رونالدو از رئال مادرید رفت؟

قسمت چهل و پنجم؛ چرا رونالدو از رئال مادرید رفت؟

قسمت چهل و ششم؛ چرا رونالدو از رئال مادرید رفت؟

قسمت چهل و هفتم؛ چرا رونالدو از رئال مادرید رفت؟

خلاصه بازی آتالانتا 0 - آرسنال 0

ترکیب احتمالی استقلال پیش از دربی پایتخت

ریشه فارسی برخی از مناطق جمهوری آذربایجان!

بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان

اساتید حوزه علمیه قم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کردند

مراسم بزرگداشت آیت‌ الله العظمی بهاءالدینی (ره) در قم برگزار شد

مسابقات مینی والیبال پسران قم برگزار شد

گل اول بارسلونا به موناکو توسط یامال

گل اول اتلتیکو مادرید به لایپزیش توسط گریزمان

مهار ترشتگن در دقیقه 32؛ موناکو 1-1 بارسلونا

گل مردود امبولو؛ موناکو 1-1 بارسلونا

موقعیت خوب سالیسو در دقیقه 43؛ موناکو 1-1 بارسلونا

پشت پرده گل تراکتور: یک پاس چهل متری!

بهترین مهار های هفته چهارم لیگ 1 فرانسه

دبل سیو تماشایی؛ مهار پنالتی رتگی توسط داوید رایا؛ آتالانتا 0-0 آرسنال

یک تولیدکننده پاستا اسپانسر یوونتوس شد!

مهار خوب ترشتگن در دقیقه 57؛ موناکو 1-1 بارسلونا

مهم‌ترین علائم اسکیزوفرنی

فلاحتی، امام جمعه رشت: «مردم داری» از سفارش های آیت الله محفوظی بود

آیت الله سجادی: مرحوم آیت‌الله ‌محفوظی اشبه الناس به آیت‌الله بهجت بود