عصر قم

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/597808/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیستمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سعادت پرور برگزار می‌شود

پیام سعدی به مخاطبانش

سخنان دلنشین دکتر قمشه ای

شعرخوانی زیبای دکتر کاکاوند

هر انسان یک زبان خصوصی دارد!

پایان قطعی برق در قم

اجرای 93 پروژه عمرانی در منطقه سه قم / احداث پارکینگ‌های طبقاتی

افتتاح ساختمان جدید اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی قم

امام جمعه قم: بانوان در اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند

مرکز آموزشی و پژوهشکده ستاد امر به معروف در قم افتتاح شد

کاهش 20 درصدی بارش‌های کشور

پیش‌ثبت‌نام حج 1404 با استقبال گسترده آغاز شد

بازداشت یک مقام قضایی، دو وکیل و چهار کارچاق‌کن

خروج توده 15 کیلویی از شکم دختر 13 ساله

گزارش بیش از 20 هزار مورد کودک‌آزاری در سال

موتورسواران در صدر تصادفات منجر به مرگ در تهران

کشف بیش از 7 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق

ماجرای اخراج دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دستگیری 17 نفر از اتباع غیرمجاز عضو یک شرکت هرمی

خبر خوش شهرداری تهران درباره ارتقاء حمل و نقل عمومی

ملی پوش جوان تنیس روی میز در یک قدمی مدال جهانی

اینیگو: هنوز نتوانسته‌ام این تساوی را هضم کنم!

دی‌بروینه: سیتی نیازی به جلسه عبور از بحران ندارد

تراکتور با جت شخصی به دبی رفت

فلیک: باد در کامبک‌ خوردن بارسا نقش داشت

طارمی بازیکن مورد علاقه اینزاگی در اروپا!

بیا آن باخت را فراموش کنیم!

زکی‌پور در شرایط سخت خدمت استقلال!

15 تیم در یک هشتم در انتظار استقلال

ربیعی: امیدوارم سازمان لیگ با ما راه بیاید

واسکز به بازی با لیورپول رسید

تاکید محمد کبیری بر ارتقاء ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بیمارستان کیش

توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش کلید خورد

راز لاغری عجیب دکتر کردافشاری

نکاتی که باید پیش از مصرف گوشت شتر بدانید

مواد مفید برای جوانسازی پوست و آبرسانی آن

لیستی از ناسالم ترین غذاها که حتما باید بشناسی!

روشی برای بهبود استریا در خانه

کیست تخمدان باعث ناباروری می‌شود؟

غذاهای ضد پیری در طب سنتی

ورود اطلاعات زیاد به مغز، مضر است

6 روش برای کاهش اصولی وزن!

پیگیری برای احداث فرودگاه قم/قطعی برق تا 2 سال آینده

صحبت های شنیدنی از دکتر انوشه

اهمیت کتاب در نگاه رهبر معظم انقلاب

روایت شجاعت و ایثار شهید حججی در «صبح واقعه»

عرضه چاپ بیست و هشتم سفرنامه «کاهن معبد جینجا»

معرفی کتاب " بابا دنیا را برای من آورد "

همایش «از مدینه تا قدس» در قم برگزار شد

صادرات فرش قم باید دوبرابر شود