عصر قم

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/597808/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راهنمای جامع گشت‌وگذار در 50 ساحل جذاب ایران

پلیس با عاملان هرگونه هنجارشکنی احتمالی برخورد قاطع می‌کند

قتل کارمند بانک در تهران توسط شوهرش

مس رفسنجان بدون سرمربی تمرین کرد

حسرت چپ استقلال برای گل و پاس گل

رد تماس مومنی با سیروس پورموسوی

خاطره بهترین روز زندگی مسی تکرار شد

ذوب‌آهن رابین‌هودِ تیم‌های مدعی و قدرتمند

جباری راه بردن تراکتور را به استقلال نشان داد

ولورهمپتون به دنبال دروسی

فلیکس در پایان فصل از میلان می‌رود

فلیک: قهرمانی‌های بیشتری می‌خواهیم

قرارداد 2 ساله تیم بسکتبال نیویورک با بازیکن 39 ساله

چهار خاصیت فوق‌العاده خیار برای سلامتی

رهبر انقلاب روز رای‌گیری برای جمهوری اسلامی در کدام شهر بودند؟

شکوری راد: در انتخابات اخیر مجلس، جبهه پایداری علیه قالیباف کودتا کرد

اعلام جرم علیه مدعی دروغینِ استعفای جمعی از نمایندگان مجلس

صحبت های شنیدنی دکتر گبور مته نویسنده کتاب«وقتی بدن نه می گوید»

برگزاری ویژه برنامه روز طبیعت در 17 بقعه استان قم

فعالیت 96 باشگاه ورزشی ویژه بانوان در قم

ویژه‌برنامه‌های روز طبیعت در 17 بقعه متبرکه قم برگزار می‌شود

وضعیت جوی قم در روز طبیعت؛ باد، باران و گردوخاک

سیزده‌بدر هوای تهران چه وضعیتی دارد؟

(12 فروردین) آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک راه‌ها؛ یک‌طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران

پرونده اولمو؛ رای نهایی شورای عالی ورزش نزدیک است

فلیک: رئال فوق‌العاده است اما نباید با ما مقایسه شوند

واکنش محافظ شخصی مسی به محرومیتش

قبل از بارسلونا با اتلتیکو امضا کرده بودم

قدردانی ویژه آتالانتا؛ مجسمه گاسپرینی ساخته می‌شود

اینزاگی: طارمی بدشانسی آورد و مصدوم شد

پاداش صد میلیونی از جیب نارنجی‌ها پرید

توضیح وحید کاظمی داور لیگ برتر درمورد شایعه سکته‌اش

مواد غذایی که احتمال مرگ را افزایش می‌دهند

انگلیس: دیپلماسی، بهترین راه‌حل در موضوع هسته‌ای ایران است

صدر: با صدور حکم اعدام سلمان رشدی، مسلمانان جهان امام را به عنوان رهبر جهان اسلام پذیرفتند

مشاور پزشکیان: روابط ایران و جمهوری آذربایجان در مسیر گام‌های مثبت قرار دارد

شورای نگهبان بیانیه داد

ناگفته‌هایی از توافقِ ویدیوکُنفرانسی روحانی-ترامپ در سال 99

تکنیک‌های زندگی بهتر؛ از خواب مفید تا نوشتن‌درمانی

توزیع 2500 پرچم پر افتخار ایران در عواضی قم به تهران

توصیه و هشدار پلیس‌راه در آستانه روز طبیعت

سوارز: به‌خاطر جدایی کینه‌ای از بارسلونا ندارم

امیدواری قهرمان المپیک از سرشاخ دوباره با تانک روس

داور لیگ پرو در زمین فوتبال تکواندوکار شد!

رامین رضاییان: عاشق پست دفاع راست هستم

رامین رضاییان: من با هیچکدام از هم‌تیمی‌ها و هیچ فوتبالیستی رفاقت ندارم

نظر کاظمی و حیدری درمورد پیشرفت داوری در سال 1403

دراگان اسکوچیچ، برترین سرمربی سال 1403

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت پیشکسوت استقلال

خرید میلیون دلاری تراکتور برای قهرمانی!