عصر قم

آخرين مطالب

گام‌های عملی و برنامه‌های اجرایی بیمه دی برای حمایت از شبکه فروش بیمه دی

گام‌های عملی و برنامه‌های اجرایی بیمه دی برای حمایت از شبکه فروش
  بزرگنمايي:

عصر قم - بدون شک عملکرد شبکه فروش بیمه نقش مهم و اثرگذاری در توسعه فروش و فعالیت یک شرکت بیمه دارد. به بیان دیگر هرچه شبکه فروش یک شرکت توانمندتر و پر قدرت تر عمل نماید، دایره توسعه فعالیت‌های شرکت بیمه بیشتر توسعه می‌یابد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، اگرچه تمامی مدیران عامل به نقش مهم شبکه فروش واقفند اما کمتر مدیرعاملی است که برای توسعه فعالیت‌های این بخش برنامه‌های عملیاتی تدوین و پیگیر اجرای مصوبات اجرای آن باشد و بیشتر در زبان و نه در عمل، حمایت خود از شبکه فروش و نمایندگان را نشان می‌دهند. این در حالی است که مهندس موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی از زمانی که سکان هدایت این شرکت را بر عهده گرفت با عزمی جزم توانسته است علاوه بر این که همراهی شبکه فروش خود در اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده را داشته باشد، با حمایت واقعی و عملی از این بخش، پشتیبانی خوب و عامل دلگرم کننده‌ای برای این بخش باشد. برگزاری جلسه هم اندیشی با شبکه فروش این شرکت در ابتدای سال جاری نشان از عزم راسخ برای پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بیمه دی داشته و بیان گر آن است که این شرکت مصمم است در سال جاری با برگزاری هم اندیشی با این بخش آن هم در نخستین روزهای سال جدید، حمایت و پشتیبانی خود را از شبکه فروش در عمل نشان دهد.
به طور حتم ظرفیت‌های مغفول مانده زیادی در صنعت بیمه وجود دارد که شبکه فروش باید بتواند با حمایت راس هرم مدیریتی شرکت، به آن‌ها ورود کرده و پرتفوی آنان را شناسایی و بارور سازد.
به جرات می‌توان گفت که نقش نیروی انسانی در نیل به اهداف سازمانی، بازوی توانمند یک شرکت بیمه خصوصی برای توسعه فعالیت‌ها محسوب می‌شود و اثرگذاری نیروی انسانی در شبکه فروش بسیار بیش‌تر از سایر بخش‌ها خود را بروز خواهد داد. بنابر این اگه حمایت و پشتیبانی مدیریت عامل و هیات مدیره یک شرکت بیمه نباشد، نمی‌توان به موفقیت شبکه فروش دل سپرد و امیدوار بود.
اکنون که بیمه دی در سال 1403 افق دید خود را در جذب پرتفوی 310 هزار میلیارد ریالی ترسیم کرده (150 هزار میلیارد ریال آن از محل خُرده فروشی تأمین خواهد شد)، بدون شک نمی‌توان نقش شبکه فروش در کسب درآمد شرکت را نادیده گرفت و از آنجا که مدیرعامل بیمه دی علاوه بر حمایت‌های عملی، بر تکریم و احترام این بخش نیز تاکید موکد دارد، به نظر می‌رسد آینده فعالیت این شبکه، با پویایی و انگیزه‌ای بیش تر از گذشته به توسعه عملکرد خود ادامه دهد.
از سوی دیگر ذکر این نکته ضروری است که به گفته مدیرعامل بیمه دی، نخستین و آخرین خاطرات مشتریان و جامعه هدف یک شرکت بیمه با شبکه فروش شکل می‌گیرد و از همین رو دانش به روز، مهارت و رفتار شایسته ایشان، در قضاوت مردم نسبت به برند بیمه دی تأثیرگذار خواهد بود. این دیدگاه و نوع نگرش مهندس موهبتی نشان از عمق توجه و حمایتگری وی از فعالیت‌های شبکه فروش دارد و بدون شک، در آینده‌ای نزدیک از توسعه بیش از پیش فعالیت‌های شبکه فروش و موفقیت‌های این شرکت اخبار مثبتی به گوش همگان خواهد رسید.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/609302/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گفت و گو با معتمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی درباره وضعیت ملی پوشان برای تقابل با امارات

قسمت چهل و سوم؛ جورجینا و رونالدو اولین بار چطوری با هم آشنا شدن؟

برد پرگل نیجریه با درخشش اوسیمن و لوکمن

کومان: نمی‌خواهم با مصاحبه‌ام کشور را به هم بریزم

گزارش عملکرد نمایندگان ایران در روز دهم مسابقات پارالمپیک 2024

کیمیش: موسیالا نشان داد باید نامزد توپ طلا باشد

موسیالا: می‌توانستیم کل شب بازی کنیم و گل بزنیم

خاطره فن‌دایک در اولین دیدار با یورگن کلوپ

موج جدید اعتراضات پرستاران این بار در قم و کاشان

به بهانه ثبت گل 900 توسط رونالدو، نگاهی کنید به اولین گل دوران حرفه‌ای او در سال 2002

اثر جدید حمید سحری؛ واکنش ها نسبت به اعلام لیست توپ طلای 2024

یورگن کلوپ و شادی خاص خودش همراه با دیوار زرد در بازی امروز

اولین روز از مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

قسمت سی و ششم؛ پرتغال و رونالدو چگونه قهرمان یورو 2016 شدن؟

نهصدمین گل رونالدو؛ شروع چالش جدید

قسمت سی و هشتم؛ پرتغال و رونالدو چگونه قهرمان یورو 2016 شدن؟

قسمت سی و هفتم؛ پرتغال و رونالدو چگونه قهرمان یورو 2016 شدن؟

قسمت سی و نهم؛ پرتغال و رونالدو چگونه قهرمان یورو 2016 شدن؟

قسمت چهل؛ جورجینا و رونالدو اولین بار چطوری با هم آشنا شدن؟

قسمت چهل و دوم؛ جورجینا و رونالدو اولین بار چطوری با هم آشنا شدن؟

قسمت چهل و یکم؛ جورجینا و رونالدو اولین بار چطوری با هم آشنا شدن؟

تمرینات شاگردان یحیی در تهران از سر گرفته شد

رایس: شلوغ نکنید، چیز خاصی به هری کین نگفتم

سیو دیدنی مارک آندره تراشتگن در مقابل مجارستان

مصدومیت اولمو جدی نیست

روایت آیت‌الله هاشمی از رحلت آیت‌الله طالقانی

ضرورت به تقریب مذاهب در کنگره آیت‌الله بروجردی

جزییات تصادف اتوبوس کرمان-قم / همه مسافران سالم هستند

تقویم و اوقات شرعی یکشنبه 18 شهریور ماه 1403 به افق قم

گل پنجم هلند به بوسنی توسط سیمونز

پیروزی آلمان و هلند با تحقیر رقبا!

خلاصه بازی آلمان 5 - مجارستان 0

خلاصه بازی هلند 5 - بوسنی 2

اعتراض دوم ایران هم رد شد، طلای بیت سیاح برنگشت

رد 2 اعتراض ایران؛ حرکت بیت سیاح غیر ورزشی تشخیص داده شد و طلای صادق سوخت

گل سوم آلمان به مجارستان توسط ویرتز

گل پنجم آلمان به مجارستان توسط هاورتز

گل چهارم آلمان به مجارستان توسط پاولوویچ

گل دوم بوسنی به هلند توسط ژکو

گل چهارم هلند به بوسنی توسط وخهورست

رئیس جدید شورای المپیک آسیا فردا انتخاب می‌شود

نمایشگاه « یاد یاران» در قم برپا می شود

گل اول بوسنی به هلند توسط دمیروویچ

ماجرای مشکلی که برای کفش صفرزاده پیش از مسابقه به وجود آمد

بامعرفت مثل صلاح؛ پرداخت هزینه درمان اولین مربی!

طلای بیت‌سیاح پس گرفته شد؛ اعتراض بی‌فایده ایران

گل دوم هلند به بوسنی توسط ریندرز

گریلیش: بدترین فصل زندگی من تمام شد

توضیحات مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران درباره دیسکالیفه‌شدن صادق بیت‌سیاح

گل دوم آلمان به مجارستان توسط موسیالا