نیمی ازتماسهای سامانه فوریتهای پلیس در قم منجر به عملیات میشود
اجتماعی
بزرگنمايي:
عصر قم - به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر نصیری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه پاسخگویی فوریتهای پلیس 110 همواره پاسخگوی شهروندان و رسیدگی به مسائل آنها است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: همکاران فراجا پس از دریافت شکایات و خواستههای شهروندان سریعاً نسبت به پیگیری مسائل در بحث وقوع حادثه حضور پیدا میکنند.
وی ابراز کرد: اکثر تماسهای شهروندان به سامانه فوریتهای پلیس یا همان سامانه 110 نیاز به حضور عملیاتی در صحنه وقوع جرم دارد که این شرایط حساستر است و بخشی دیگر پاسخگویی با سوالات و مسائل مردم شریف اختصاص دارد.
سرهنگ نصیری ادامه داد: بیش از نیمی بر تماسهای سامانه فوریتهای پلیس 110 به عملیات و حضور فیزیکی در صحنه جرم ختم میشود و نیروهای فراجا در کلانتریها، پلیسهای راهور پاسخگوی خواسته مردم عزیز هستند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس همواره گشتهای خود در کوی و برزنها و معابر سطح استان قم انجام میدهد و در صورت ارتکاب جرم چه به صورت شهودی یا تلفنی صورت جلسه به مرکز انتقال داده میشود.
وی تصریح کرد: تفاوت سامانه 197 با 110 این است که فراجا در این سامانه گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردم را دریافت میکند و برای رسیدگی به مشکلات به ردههای مافوق ارجاع داده میشوند.
سرهنگ نصیری خاطرنشان کرد: سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم روز چهارشنبه مورخ هجدهم مهرماه و همزمان با هفته انتظامی از ساعت 9:30 لغایت 11 در دفتر نظارت همگانی (197) واقع در خیابان امام (ره)، جنب کلانتری 17 پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.
کد خبر 6251103
-
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵:۱۹
-
۵ بازديد
-
-
عصر قم
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/657229/